
Nie od dziś wiadomo, że najbardziej podatną na reklamę grupą są dzieci. W ten sposób to one mają największy wpływ na to, co kupują ich rodzice. Właśnie z tego powodu powstają Krówki z logo, które skierowane są bezpośrednio do nich. Pomysłowość producentów upominków reklamowych jest ogromna i właściwie nie zna granic. Zrobią oni naprawdę wiele, aby uatrakcyjnić sprzedawane przedmioty i sprawić, aby znikały z półek w tempie ekspresowym. Jest jednak kilka podstawowych elementów, którymi powinni się kierować, aby przykuć uwagę swoich odbiorców.
Wszyscy jesteśmy wzrokowcami, dlatego podstawą każdego produktu powinien być wygląd. W przypadku najmłodszych dzieci, które najczęściej obdarowywane są balonikami, klockami i innymi zabawkami, najważniejszym elementem jest mnogość kolorów. To, co jest bardzo kolorowe, przyciąga wzrok kilkulatków i łatwiej zapada im w pamięć. Takie przedmioty przyjmują chętniej i bawią się nimi, a to już pierwszy krok do wizyty w sklepie właściciela rozdającego te Krówki z logo. Dla dzieci nieco starszych, które mają swoje ulubione postaci z bajek, ważne jest żeby posiadać coś z bohaterem z kreskówki, dlatego oni mogą liczyć, np. na drobne upominki prezentujące wizerunki tych animowanych sylwetek, okraszone oczywiście nazwą lub logo firmy. Kilkunastoletnie dzieci to już trudniejsza grupa docelowa. Dla nich liczy się przede wszystkim, tzw. szpan. Gadżety elektroniczne, szczególnie markowe, są tym, czym można się pochwalić w szkole, wśród rówieśników. Elektronika nie jest jednak upominkiem, który może otrzymać każdy. Koszt produkcji takiego gadżetu musi się bowiem zwrócić w prowizji sprzedawcy. Z tego powodu, są to upominki rozdawane osobom robiącym zakupy od kilku do kilkuset tysięcy złotych.
Jak pokazują powyższe przykłady Krówki z logo można dobrać dla dzieci w każdym wieku. Im bardziej będą one kolorowe i przykuwające wzrok, tym bardziej może wzrosnąć nasza pewność, iż dzieci chętniej będą nakłaniać swoich rodziców do dokonywania zakupów właśnie w naszej firmie. Nawiązujemy w ten sposób więź z dzieciakami, a są to najwierniejsi klienci. Jak zadbamy o odpowiednią zachętę, zainteresujemy najmłodszych ofertą naszego sklepu, to zyski z takiego działania mogą być spore.